Home » , » Keep Calm Its Over

Keep Calm Its Over

Assalamualaikum..rasanya lama sudah aku menyendiri dan menyepi dari dunia blogging..nawaitu aku nak menaip masih menebal sebab aku suka pada istilah "menaip"..sampaikan side income aku kalau boleh adalah kerja menaip..pernah sekali aku dapat job menaip dan harganya sangat lumayan..beruntung sebenarnya kalau kerja menaip bawah syarikat..tapi bila fikirkan tentang due date memang kena struggle untuk siapkan..tambah-tambah kalau dapat kerja design..memang tak dinafikan aku sangat sukakan design sampaikan tajuk research nak masukkan aplikasi software dalam pengajaran..apa pun tajuk tu awal-awal dah kena tolak..alahai..nasiblah pensyarah kena layan aku yang "gilakan" design..

By the way, perkara pokok aku menaip hari ini bukan sebab sebal dengan kerja dunia, tapi aku sudah pun berada di penghujung..lagi beberapa langkah aku akan meninggalkan dunia belajar..soal menghadap buku, menelaah, mengira semuanya aku simpulkan menjadi satu..aku bukannya sudah tidak berminat untuk belajar tapi aku merasakan dunia study bukannya medan untuk "belajar" tetapi medan untuk "melaram"..dunia tidak memandang kepada yang cemerlang dan soal hierarki hidup selalu menjadi perencah utama..walau apa pun, aku sudah di penghujung..cuma aku makin tak kuat nak menghadap manusia yang sering berupa-rupa..di depan memuji tapi dibelakang entah apa herdikan..aku cuma nak cepat habis..demi emak dan demi emak


P/s : siapa-siapa yang pandai marilah tolong aku pasangkan balik widget follower tu..rasa macam nak telefon pakar seo je..hehe

1 comments:

Unknown said...

Caer...jika terbaca...tolong yea wsap abg...0124017158

 
copyright reserved by caersasuke