Home » , » Komik : Bulan Puasa

Komik : Bulan Puasa


Assalamualaikum..alhamdulillah sabtu ni bersamaan 1 Ramadhan 1433 hijrah sekali lagi umat Islam akan menyambut bulan yang penuh barakah dan dibuka pintu maghfirah seluasnya..jom layan komik sambil2 memperingatkan diri dan korang semua..




Jadi sama2 kita memanfaatkan bulan mulia ni agar kita diberi memperoleh nikmat yang dijanjikan Allah pada umatnya yang taat beribadat...caer pon kalau ikutkan kejap rajin kejap malas tapi cuba tahun ni untuk jadi lebih baik dari tahun sebelumnya...

P/s : kesihatan caer kurang baik..muntah2 dan pening2 lalat...apa2 pun kita kena terima semuanya kerana itu tanda Allah tak nak kita alpa dikala kita dikurniakan kesihatan yang baik..doakan caer cepat sembuh dan ceria macam selalu ye..sayang korang ketat2..hehe

49 comments:

taqiy said...

caer,slmt mnymbut ramadhan. n mga cpt smbuhh

Natasha said...

salam ramadhan. take care.

Secrets of A Teenage Girl said...

comelnya kartun ;)
Selamat menyambut ramadhan awk ;)
Mudah2an ramadhan kali ini lebih baik dr sebelumnya ;)

semoga cepat sembuh ya ;)

Dina Darwina said...

hehehe keracunan mknn kot

Ez-1 said...

selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak...marilah kita meningkatkan amal ibadah kepada-Nya. :)

lynndAmya said...

haha, comel komik :) wish u selamat berpuasa juga..(n_n) jemput singgah blog sy , TQ :)

Pecinta pink^^ said...

salam ramadhan..semoga ramadhan kali ini lebih bermakna:)

caer sasuke said...

@taqiy thanks taqiy..rajin komen..hehe =)

caer sasuke said...

@Natasha salam ramadhan jugak..thanks ye =)

caer sasuke said...

@Secrets of A Teenage Girl selamat menyambut ramadhan..amin..mudah mudahan segala doa yang dikirim caer akan cepat sembuh =)

caer sasuke said...

@Dina Darwina itu caer tak pasti..agaknye la kot..

caer sasuke said...

@Ez-1 amin..insyaAllah..selamat menyambut ramadhan ye ez 1 =)

caer sasuke said...

@lynndAmya insyaAllah..mane link blog ye?

caer sasuke said...

@Pecinta pink^^ amin..insyaAllah..salam ramadhan dari caer =)

tirahzairi said...

selamat berpuasa

caer sasuke said...

@tirahzairi selamat berpuasa =)

Koding said...

Semoga Ramadhan tahun ini lebih baik daripada Ramadhan sebelumnya..

|shuhadaothman|TM said...

selamat berpuasa caer. semoga cepat sembuh n ceria seperti biasa :)

caer sasuke said...

@Koding insyaAllah..amin..selamat menyambut ramadhan ye koding =)

caer sasuke said...

@|shuhadaothman|TM amin..thanks ye shuhada..selamat berpuasa ye =)

Fikri said...

Muntah2? pening? pregnant ker.. haha :D


Slmt berbuka :D

♫ S I T I Z U L A I K H A B T J U S O F F♫ said...

semoga cepat sembuh ye caer..sabar ye..semua tu dugaan Allah.. :)

Miss Nieyna said...

comel je doodle . .
by the way , dalam maksudnye tu . . ^_^

caer sasuke said...

@Fikri bhaha..ade pulak pregnant..standard la ade mase kurang sihat..anyway selamat berbuka fikri =)

caer sasuke said...

@♫ S I T I Z U L A I K H A B T J U S O F F♫ thanks..yup..caer redha..semuanya ade hikmah dan percaturan yang lebih baik dariNya =)

caer sasuke said...

@Miss Nieyna thanks..kena banyak bertapis dan berkias sekarang supaya kita lebih berfikir =)

Nadia Elena said...

jom khatam al-Quran..

salam ramadhan.. =)

Anasyg said...

comel doodle - ^^, ada isu utk jadikan pengajaran- terbaeklah

caer sasuke said...

@Nadia Elena salam ramadhan..wah terbaiklah nadia =)

caer sasuke said...

@Anasyg thanks ye..yup isu untuk kesedaran diri =)

Fyfy Liew said...

semoga cepat sembuh caer! :)

siti naqiah said...

salam ramdan, get well s0on caer :D

caer sasuke said...

@Fyfy Liew thanks ye fify =)

caer sasuke said...

@siti naqiah thanks ye naqiah..salam ramadhan =)

zacky786 said...

smoga cpt smbuh !

lilypelangi said...

selamat berpuasa.. semoga cepat sembuh ye , harap puasa ni menjadi lebih tabah :)

Alfi Ramadhani said...

nice......~~~~
keep it up bro ! :D

Noor said...

salam ramadhan dan selamat berpuasa adikku...

caer sasuke said...

@zacky786 thanks zacky =)

caer sasuke said...

@lilypelangi insyaAllah..amin..mendoakan kesejahteraan lilypelangi jugak..selamat menyambut ramadhan =)

caer sasuke said...

@Alfi Ramadhani thanks alfi..=)

caer sasuke said...

@Noor salam ramdhan kak nor..bila nak update entri blog entah..hehe =p

Fathiyah Selamat said...

caer..selamt berpuasa...jgn lupe jg kesihatan... cumel pulak kartun nye..

Fathiyah Selamat said...

caer..selamt berpuasa...jgn lupe jg kesihatan... cumel pulak kartun nye..

caer sasuke said...

@Fathiyah Selamat thanks ye fathiyah..selamat berpuasa =)

Cik Pensil said...

selalu tertinggal al-quran ..

caer sasuke said...

@Cik Pensil same la..huhu

Akhelaken said...

betul lah... masa budak dulu rajin khatam al-quran kdg2 sampai 2-3 kali.. tapi bila da besar panjang...

caer said...

@Akhelaken kan2..hilang da kan..huhu

 
copyright reserved by caersasuke