Home » » Last Year and Last Seen

Last Year and Last Seen

Assalamualaikum..lama juga rasanya aku tak mengetuk keyboard..biasalah aku jarang2 update lately..kemalasan sudah rasanya..tak tahu apa yang aku kejarkan selama ni..be fame, be bold or be somebody..for sure no one will look for me..haha..jadi pada pengakhiran tahun 2014, aku akan tutupkan satu memori lagi dalam hidup..yang pastinya aku masih keliru..bahagia atau duka? anyway malas sudah nak berkias tapi apa yang pasti aku semakin hampir dengan segulung scroll yang sudah 5 tahun aku nantikan..

tapi aku macam kurang satisfied kenapa honour dijatuhkan level? mesti pening kan nak faham sentence ni..aku tidak terlalu pasti cuma rumour mengatakan yang sekarang graduan dalam bidang aku ni hanya dapat degree in teaching sahaja..sebelum ni graduan semua dapat b.edu hons..terlalu awal untuk aku pertikaikan sebab masih tidak tahu apa kesudahannya..mengharapkan level ini tidak terjejas sebab aku masih berharap ia masih stick pada yang lama

oh ye rasanya ramai mengambil peluang bila di penghujung ni untuk mendirikan masjid..almaklumlah bila jodoh dah bersua, hati pun dah bertaut eloklah kiranya dibina satu mahligai suci..yang pasti ini satu sunnah dalam memelihara zuriat yang baik2..kepada yang ada kenduri terdekat silalah jemput aku yang masih bujang ni ke teratak korang..hehe..in case not a good kilometer from my house..

exam ni aku macam dah malas sebab terlalu kerap sangat mengulang sejarah..study leave 2 weeks aku jadikan masa untuk vacation sebab aku merasakan ada load yang berat di atas kepala..just need to go sight seeing..tengok2 manusia, tengok2 alam..something yang boleh bawa ketenangan dalam diri..sebabnya tahun depan nak merewang macam ni dah tak boleh..so pack stuffs dan mengembara dimana2 yang hati aku rasa terhenti dan kaki aku nak rest dekat situ

hujung tahun aku nak hidup bahagia..doakan aku yang bahagia kalau korang doakan yang baik2..thanks sebab baca cerita boring aku..hehe

2 comments:

Ayuni said...

welcome back...

Unknown said...

Caer...wsap abg yea penting sangat 0124017158

 
copyright reserved by caersasuke