Home » aku yang berdosa

aku yang berdosa

"aku cuma harap aku dapat memperbetulkan keadaan tetapi itu hanyalah kesalahan yang aku sendiri tidak disengajakan..kenapa aku selalu dipersalahkan..aku cuma berniat untuk kebaikan..selayaknya aku memandangan kebodohan diri menilai manusia..aku cuma tidak mahu terlalu menyakiti kerana tahu sakitnya disakiti..tapi aku tidak berniat yang berat untuk memberi bebanan apatah lagi tekanan..aku sudah mencuba dan aku selayaknya dipersalahkan..ya Allah dugaan semacam apakah ini? aku sudah mencuba dan terus mencuba..aku dah cuba positif tetapi akhirnya aku jatuh tiada berpimpin..maafkan aku..aku sudah rebah dan mustahil sepantasnya aku bangun semula.."

2 comments:

Ayuni said...

Ple don't be negative....

Ayuni said...

I don't know how to tell you this but this blog is one of my favourite blogs. Even though you always in gloomy mood, the post always saying that the writer is in the bad situation, I don't know why I still addicted to this blog. Maybe because I do pity the owner of this blog....

 
copyright reserved by caersasuke