Home » » Exam Fever Week !!

Exam Fever Week !!

Assalamualaikum...tinggal 2 hari je lagi sebelum exam akhir semestar bakal bermula...yang pasti semua student mesti dok pulun nak baca, buat revision, study group dan macam2 lagi la sebagai kelengkapan untuk berperang dalam dewan nanti...haha..berperang yang positif ye..bukan ambik weapon tembak member yang dok pulun jawab exam kat sebelah seat korang...so, caer pon tak terkecuali untuk curi2 masa untuk study...walaupun kekangan masa, caer kena pandai arrange masa supaya pelajaran tak terabai...

Automatiknya tiba2 terfikir dewan
exam yang besar, kerusi meja teratur, ada briefing dari pengawas exam dan semestinya student2 yang bakal membanjiri dewan utama exam ni...adoi...honestly caer suka exam sebab terlalu fikirkan fast forward...huh? mesti pelikkan kalau baca? to be cliche lepas tamat exam korang akan bercuti seenaknya kat rumah berminggu lamanya atau plan nak pergi vacation...hehe...kan3?

So pesanan caer pada semua candidates dan teman2, study jangan sampai tak tidur pulak...study sampai mana tahap yang kita mampu je...pointer just a number but the knowledges you gain is more priority...pilihlah untuk menjadi student yang bijak dalam mengurus masa dan belajar secara smart !!

Sebelum memulakan sesuatu eloklah bermohon dan memulakan dengan doa...mudah mudahan masa menjawab tu diterangkan hati dan dipercerahkan minda kita supaya semua berjalan lancar..last shout, selamat menduduki peperiksaan buat semua !!

P/s : cuti ni nak jalan2 cari pasal dengan orang..haha..nak join tak?


6 comments:

Anonymous said...

dah2
jangan sibok nak berblogg
g blajo :P
hahaa

LURZAN TAZA LIMAJ said...

nak ikot jalan2 boleh x??

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag tgh exam. Khamis ni second paper. Lama nya lagi nak habis exam. Huhu.

Nak ikot cari pasal !

caer sasuke said...

farah hanim : bhaha..paksaan ka ni?haha

caer sasuke said...

nazrul azat : kalau hari2 pon boleh..mahu?jom3 =p

caer sasuke said...

puan besar shag yahaya : tau x pe..caer pon tggal 3 paper lg..hurm macam mlas je..jom3..bhaha

 
copyright reserved by caersasuke