Home » » Kojat

Kojat

Assalamualaikum...dalam kedinginan subuh ni aku masih terkapai2 mencari satu solusi terbaik...kelopak mata yang bergenang dan hati yang kian luluh dibawa arus kenangan...aku yang tidak berperasaan sudah menghukum manusia yang tidak sesekali berdosa dalam hidupku...bahkan disebarkan benih2 kebahagiaan dan keceriaan dalam segenap ruang sunyi yang pernah bertakhta di jiwaku...sikap prejudis yang kian menebal seakan memakan diriku sendiri...aku gagal dalam melestarikan cita2 dan harapan yang diidamkan...aku diam bukan bermakna benci dan bukan kerana kasihku yang semakin berkurang...tetapi asbab sayang tidak boleh disekat apatah lagi ditahan....nawaitu yang mengharapkan ada nur dalam sesuatu perhubungan selalunya akan berakhir dengan titisan air mata syahdu...aku diberi banyak peluang tetapi aku masih gagal memahami...dan apakah aku masih mentah dalam menilai seseorang? diulang2 hasrat hatinya untuk bertemu yang lain lalu hati yang berat melepaskan terpaksa jua aku turutkan...aku tak pandai nak membalas budi tapi anggaplah ini hadiah dan peluang aku untuk membebaskanmu dari sangkar yang kubina sendiri...hati tidak pernah membenci kerana kasih sayangku mengatasi semuanya...


Aku bukan insan sempurna yang terkecuali dari berbuat khilaf...berikan aku kepastian dan maafkan diri andai tersalah dalam mengorak langkah...

3 comments:

mrs eyza said...

erkk kenapa ni CAER?

Liza said...

Jom shopping cotton utk awek
http://lizayati.blogspot.com/2012/01/english-cotton-for-sale.html

LURZAN TAZA LIMAJ said...

cengeng, heheeeee

 
copyright reserved by caersasuke