Home » , » Al-Fatihah Peneman Kehidupan Abadi

Al-Fatihah Peneman Kehidupan Abadi

Assalamualaikum...jumaat lepas , 3 Jun 2011 seorang sahabat aku telah menemui ajalnya...pemergian arwah merupakan satu mimpi ngeri buat semua yang kenal dengan arwah...




Though aku dah lama tak bersembang dan melawak dengan hang tapi aku still bersyukur sebab Tuhan takdirkan aku dapat kenal dan jadi member hang...aku pon dah banyak gelak sebab hang memang jiwa kering bila buat lawak...frankly, all this while hang layan aku baik dan aku appreciate sangat2...paling penting trimas sebab sudi jadi kawan aku...aku doakan hang tenang di sana...Al- Fatihah


Sejauh mana kamu menyayangi sesama manusia ianya akan hilang apabila ajal sudah tiba....sebaliknya sayangilah Allah dan Nabi sebelum kamu mencintai manusia kerana ia kekal abadi selamanya...

"Dari bumilah Kami ciptakan kamu dan ke dalamnya Kami akan mengembalikan kamu dan daripadanya pula Kami akan mengeluarkan kamu sekali lagi"

(Surah Thaahaa ayat 55)

6 comments:

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

Al-fatihah..

caer sasuke said...

mamajnjnj : same2 sedekahkan al fatihah buat arwah

ainko said...

semoga aman beliau di sana..amin

caer sasuke said...

ainko : ameen..moga diperkenankan doa

Noor said...

alfatihah buat arwah...moga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman....amin...

caer sasuke said...

kak nor : ameen..moga2 tenang di sana

 
copyright reserved by caersasuke