Home » , » Selamat hari guru !!

Selamat hari guru !!

:bringiton: Seperti hari2 biasa...aku bangun tido dan terus termenung kat balkoni...bersyukurnya aku masih lagi dapat menghirup udara segar ciptaanNya...wah nyamannya...mood tengah baik dan hati sangat senang...so macam biasa...kalau tak berblogging aku akan layan facebook...kih3...saje nak cakap kawan aku kat facebook dah ada 363...wakaka...~bajet~...tak la ramai sangat sebab aku jarang2 nak online...sambung mood nak bercerita..macam biasa korang buat...bukak internet..search facebook dan log in...wah !!! korang tau ke aku nampak apa ?




"Selamat Hari Guru"...kih3...macam mana aku boleh terlupa hari ni merupakan hari guru...banyak juga ucapan selamat hari guru didedikasikan kat aku..~terharu~...trimas ye sahabat2 semua...kih3...macam lawak pon ada...dulu aku bergelar seorang budak hingusan dan sekarang aku merupakan bakal pelapis guru yang bakal mewarnai kehidupan student2 aku pulak satu hari nanti...ish3...terus terang ..masih banyak lagi benda yang perlu aku belajar dalam mempersiapkan diri sebagai warga pendidik yang berkredibiliti....wakaka...skemanya aku hari ni....tak dilupakan aku sangat berterima kasih kepada guru2 yang pernah mendidik aku tak kira secara langsung atau tak secara langsung...jasa kalian hanya Tuhan yang dapat membalasnya... THUMBS UP !! :okay:

 
copyright reserved by caersasuke