Home » , , » Epilog cinta Mr & Mrs Egg

Epilog cinta Mr & Mrs Egg

Arini weekend..so si 'dia' ajak aku kuar jlan2...hehe si dia mmang comey..Dah lme aku ske kat die...die pon tak tau...tp kitorang mmg kwan baik...klu bleh aku nak lbih dri tu...kih3

Wah aku cam x percaye si dia ajak aku jlan2...ati ni mule dup dap..~terharu~....hairan..segan...pelik...risau...cam2 bermain dlam mind box aku ni...hehe malu tp mahu...tp camne nak approach die?bju pe nak pkai?perfume pe nak pkai...haha excited + takut...

wargh...camne ni...ase cam nak pcah kepale plak...

kih3...sampai meletop kepale pkir punye pkir...last2 aku dpat idea nak dress up cam aaron aziz...hehe...msti stylo

horrey...cambestnye idea aku...siap cpat2 la...isau si dia menunggu plak..

Ternyata si dia lbih cun tgk dri dkat...tp aku pon nmpak macho aritu..kih3...ntah knape die ajak aku bergmbar ngan die..makin dup dap jantung aku ni berdenyut..adakah? ish takkan si dia pon ske kat aku >.<" Dengan ati yg berdebar....aku lafazkan rase cinta aku kat si dia..dlam ati aku tak henti2 doa agar die terima aku...ckup la ngan skali angguk...aku akan puas ati...at last die angguk kpale tanda stuju...muke dia tersipu2 n blushing time tu...hehe gentleman gak aku...

Si dia telah mencuri hatiku...si dia gak la yg membenarkan aku msuk ke dlam idupnye...bertuahnya aku...Semoga cinta suci ni akan terpelihara selama-lamanya...

10 comments:

Atif Hafiz said...

wahh...sahabat aku ni...pengalaman dengan lelaki gagah..hahaha

caer sasuke said...

kih3..x de kena mengena pon..hanya ble nyanyi je...kata2 cinta terucap indah..lala

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Weeeeeeeee.. Suke sangat laaaaa.. Hik hik.. Best.. :)

Syafiq Kadiran said...

byk tol bc entri psal kish telor ni...
hhihihi....
kreatif tol...

caer sasuke said...

tq syafiq..kih3..sje suke2 buat cter

Asma said...

sweeet nye..bunga2 hepi bila bace
tq

caer sasuke said...

kih3.isi mase lapang je..tq

Liefde Ain said...

seronokkkkkk gilerrr!
^^

LURZAN TAZA LIMAJ said...

telo lg, haishhhhh

caer sasuke said...

nazrul azat : haha..terbaik kan?=p

 
copyright reserved by caersasuke