Home » , » Box love story

Box love story


Cinta ni mule berputik pada suatu hening pagi di sebuah taman yang indah..kawasannya dirahsiakan...kih3

Cam biase aku (Mr box) slalu dtg lmbat...tp Mrs box (si dia) still tak kisah cos dri dlu die mmg dah agak pon...sbnarnye aku nak uji je klu die setia ke tak..kih3...tp hakikatnya aku ni mmg ske tgk betapa kipas susah matinya die kat aku..atau dlam bhase ringkasnya die setia ke ngan aku ni...kih3

Sebelum aku terjah si dia...aku main hide and seek dlu..bru la romantik..kih3..aku suke tgk si dia ni melatah..

Ayu kan?kih3..comey btol...

Haha timing dah bgus...so aku terjah dia..cam aku ckap tadi die mmg kuat melatah..cam2 la word yg aku tak penah dengar sebelum ni..klu refer kamus pon ssah nak cari...kih3...habit die yg ssah nak ilang sejak azali kot...LOL

Tapi die tak marah pon...hanya senyuman terukir di wajahnya tanda si dia bahagia dengan kehadiranku dlam khidupannya...



" Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta "

4 comments:

Anonymous said...

comel je reaksi muke kat kotak2 tuh
^____^

caer sasuke said...

kih3..yup mmg comey tol

+qasih nadira+ said...

best nye citer nie~byk bsabar btol pompuan 2~kalo sy,xde la~hehehe~

caer sasuke said...

kih3..sje suke2 wat cter

 
copyright reserved by caersasuke