Home » » Playstation 4 : How It Look?

Playstation 4 : How It Look?

Assalamualaikum...kebetulan semasa caer google terjumpa info menarik untuk dikongsi..sama ada betul atau tidak itu bukannya kepastian yang caer janjikan especially buat gamers yang obses dengan console playstation...ada rumour mengatakan playstation 4 akan release dan caer rasa kemungkinan bukan dalam tahun ini akan dilancarkan...kebarangkalian caer rasakan ini hanya dalam proses untuk menghasilkan produk baru supaya tampak lebih canggih dan stylo mengikut peredaran masa...apa2 pun design yang caer tengok kat search engine google memang puas hati in case exactly nampak macam ni...so pada penggemar playstation korang boleh selalu refer website dan update terbaru daripada mana2 sumber yang boleh dipercayai...



check it out website ni >> playstation 4 , playstation 4 info

P/s : jemput2 la ye tempek banner korang kat ruangan iklan di blog caer ye...free of charge and most welcome for readers,followers, visitors, commentators...let's interframing yourself !!

10 comments:

Ayuni said...

hm, i'm not into games....

caer sasuke said...

@Ayuni dedicated for gamers =p

Unknown said...

perghhh cun sehh.Ps3 tak terbeli lagi dah nak kuar ps4.pas nie sure vcd tuk ps2 makin kureng dijual.huhuhu kena cepat2 kumpul duit beli ps3 dulu.

caer sasuke said...

@Fahz haha..jom blanje caer skali nanti ye..kih3 =p

YouSOF said...

Waah.. Ps2 pun baru berapa kali je aku main.. ps3 sentuh pun tak pernah.. heheh

psp buruk pun dah ok, cukup² la orang kata..


*Bro terima kasih ruang iklan tu, aku dah tempek. ;D

caer sasuke said...

@YOUsoF haha ok la tu..janji penah layan beberapa kali...

hehe..meh kirim kat caer free psp tu =p

takde hal..tempek hari2 pon takpe..trafik korang gak naik nnt =)

YouSOF said...

Hehe.. Kalau lepak ngan kawan layan game bola dan biasanya aku akan kalah.. hahah

Abang aku punya la bro, sorry.. ;D


Oh bukan sekali tempek terus lekat eh?

caer sasuke said...

@YOUsoF haha same la :-P

Aah tak lekat...so tepek la slalu..hihi

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak . cam sempoi je :)

caer sasuke said...

@::ini belog saya . cinta hati saya:: aah memang nampak sempoi je =)

 
copyright reserved by caersasuke