Home » » 5 Past 1 Final Paper

5 Past 1 Final Paper

Assalamualaikum..lately I get "obsess" with blogging...but less interest to blogwalking as I realised my internet connection wasn't good...plus, this is my exam week...so the time is limited...I should to manage my time well and devide some time for having rest...most of the leisure I'll spend with update my new entry and it's all about me...haha...my readers get sick off when just watch my face as well as my immature writing...

Alhamdulillah 5 papers already past (math, pendidikan jasmani, english language profiency,murid & alam belajar,kreativiti seni dan kanak2) and just left 1 papers for upcoming exam...art paper...phew !! I'm just sitting and giggling...wonder why? some of the questions are quite easy,some are moderate and some are too heavy...simply say lack of reading is the main cause why I can't do well...this is not like SPM which student are familiar with the syllabus and scope of study...this is widely of thinking level test...more theories,philosophy and all the components related..so there's no point to say the smart student always be at the top...it just need a comprehension,lots of reading and lots of exercises...

I think I might be a "philosopher" after finish my study...in case I'm still remember all the philosophy till the day I was declared as a teacher..hehe

P/s : MATH is the subject that I neglected most...luckily already past the paper...hate whatever kind of calculation and formula...keep wonder why peoples get attach with calculation? hehe

20 comments:

mrs eyza said...

ala caer jgn la menci2 kat subjek feveret akak tue...hehe by the way jaga diri dan kesihatan selalu yer..

akak akan offline 10 hari..so xdpt ler nak jenguk adik caer sorang nie...sob sob =(

caer sasuke said...

kak far east : hehe..insyaAllah akak..ala pas 10 ari jenguk la balik =p

LURZAN TAZA LIMAJ said...

aiyoooooooo... mana dapat itu rambut?? :-)

mrs eyza said...

insyaAllah c u lepas 10 hari naa....take care yer caer =)

anna_nana said...

math??ekeke..best! :P
erk..alfro??

Nini D.. said...

lain bonar rupo ekau Caer bila pakai rambut alfro gitu..

Cik Yuyu said...

hehe. student ipg jugak rupanya caer ni! my juniorrrr. :) gud luck dik! :)

caer sasuke said...

nazrul azat : rmbut ni freelancer photographer kasik..style baq hang..hehe

caer sasuke said...

kak far east : ok..we'll see in 10 days onward..=)

caer sasuke said...

princess fiona : aha math..aah afro?aik bile mase buat ni...kih3

caer sasuke said...

nini d : ahaha..standard la ni..rmbut palsu..lain la bile rmbut lg besar dari muke..akaka

caer sasuke said...

cik yuyu : ye er?oh saye ade byk akak2 senior kat blog..haha

LURZAN TAZA LIMAJ said...

apa kata esok pakai wig tu pi exam, ade bran?? :-)

caer sasuke said...

nazrul azat : pergh x psal dpt title nnt..ahaha..nmpak mmg cam match ngan kepale je..ahaha

ch000tz said...

apakah..? hahahaa

caer sasuke said...

chootz axoera : kenapekah?ahaha

anna_nana said...

erk...kihkih..
bila masa g wat rmbut nie caer? :P

syahirooAhmad said...

caer? kau sekolah lagi ke? walaa. baru ku tahu...:D

rambut tu kalau bawak pi stadium terbaik der.. fan selangor!

caer sasuke said...

princess fiona : ala rmbut lame..wktu zman nite club dlu..ahaha

caer sasuke said...

syahirooahmad : haha..bwak stadium nnt abis kena mercun..terbakar..ilang macho pastu..haha

 
copyright reserved by caersasuke