Home » , » Jom Bertukar Kepada Disqus Comments !!!

Jom Bertukar Kepada Disqus Comments !!!

>> Klik link untuk register


Assalamualaikum...malam ni caer bercadang nak berpindah ke ruangan komen yang baru...ngeh3...caer discover banyak jugak blogger2 yang sudah menggunakan disqus ni...istimewanya disqus comment kerana friendly user dan memudahkan proses membalas mesej...selain tu kemudahan disqus dilengkapi dengan notification yang memudahkan blogger2 untuk mengetahui komen2 terbaru bagi entri mereka...selain daripada tu disqus jugak membolehkan user mengedit semula mesej yang telah dihantar..kemudian memperbaharui mesej yang lama....widget lain seperti like dan reply menambah fungsi dalam aplikasi disqus ni...sebagai pelengkap kepada widget ni disediakan ruangan mengupload gambar profile....cool !!!



Sangat cool kan ? kalau korang teruja nak mendapatkan khidmat disqus just klik saja pada banner kat atas sekali....memandangkan sebelum ni caer menghadapi sedikit kesukaran untuk membalas komen...caer nekad untuk memilih disqus...sebenarnya sayang jugak ruangan komen yang dulu sebab caer dah renovate elok2...


p/s : sedikit kekesalan sebab komen2 entri paling latest hilang...apa2 pon disqus memang terbaik dan pilihan yang tepat bagi blogger2 !!! :okay:

0 comments:

 
copyright reserved by caersasuke