Home » » Blog aku diterjah oleh AYIE !!

Blog aku diterjah oleh AYIE !!

Assalamualaikum...wah cambestnya hari ni...entri yang caer buat telah mendapat feedback daripada saudara AYIE....beliau merupakan generasi yang sudah lama bertapak dalam dunia blogging ni...jadi sudah semestinya banyak pengalaman yang sudah ditimba...tu sebab la caer teruja sangat sebab blog caerwhizz.net telah diteroka...kih3....


Jam ni ? caer dah singkirkan daripada blog...kih3...AYIE kata kalau nak blog bergerak lancar dan laju macam kereta ferrari buanglah widget yang tak penting kat blog saya....kih3...dia cakap kat setiap pc dah siapkan jam....caer pon sependapat ngan AYIE....tapi ni la widget mula2 sekali caer letak kat blog...kiranya dah banyak berjasa jugak jam ni...trimas jam !! kih3



Trimas ye saudara AYIE sebab sudi menerjah blog saya dan memberi pandangan mengenai blog saya...yahoo


0 comments:

 
copyright reserved by caersasuke