Home » , » Apa kaitan Maher Zain dengan aku ??

Apa kaitan Maher Zain dengan aku ??

Selamat bertemu semula dengan post entri aku yang baru..setelah sekian lama menyepi arini aku muncul kembali..aku tak mau la nak bebel banyak2..terus kepada usul yang dibentangkan..kih3..formal tu..

Siapakah Maher Zain ? Adakah dia adik Ziana Zain atau abang Anuar Zain ? ataupun korang mesti tertanya2 apa kaitan aku dengan jejaka ni ? saudara ? cousin ? jiran atau abang sedara aku ? jawapan dia salah sama sekali...dia ni merupakan saudara aku yang tinggal jauh dan hometown dia kat Stockholm , Sweden..kih3 bohong je la...dia memang saudara aku tapi dalam konteks saudara seagama je la...kih3..mesti korang still tertanya2 apsal aku libatkan Maher Zain dalam entri aku...untuk pengetahuan korang sume aku merupakan ratusan ribu peminat kepada jejaka ni..aku suka dengan pembawaan lagu dia yang membawa elemen baru dalam persada seni suara nasyid...setiap bait2 lagu dia klu difahamkan sangat bermakna dan boleh menimbulkan satu perasaan cinta dan kasih kepada pencipta kita...susunan bagi setiap lagu dan setiap alunan muzik yang mengiringi lagu2 dia sangat menyentuh jiwa..kagum aku..

Pada ari rabu lepas aku masuk pertandingan menyanyi...mula2 nak nyanyi lagu I'm Yours by Jason Mraz...At last aku berubah fikiran dan nyanyi lagu Open Your Eyes by Maher Zain...aku cuba cari kord gitar untuk lagu ni..ari berikutnya aku hanya tinggal untuk berlatih sikit2..nak dipendekkan aku dapat tempat ketiga dalam pertandingan tu..



Apa2 pon pertandingan tu memang cambest...kat sini aku letakkan video Open Your Eyes...korang decide la sendiri..tapi bagi aku Maher Zain memang terbaik !!



6 comments:

Liefde Ain said...

huu~ mcm mao gempak eihh! hahaha, tp aku lgi suke lagu the rest of my life! =)

caer sasuke said...

@gades ain : owah..aku suke gak tp lagu open ur eyes ni mmg bukak mate aku btol la..kih3

LURZAN TAZA LIMAJ said...

cayalah caer yeeayyy

caer sasuke said...

nazrul azat : hehe..yeayy

Anonymous said...

wahh
good2 ^_^
mst suara sodap nie
hehe :D
congratz

caer sasuke said...

farah hanim : eh x de la..biase2 je..blushing~~..haha

 
copyright reserved by caersasuke